FoodNexus seminar om forbrugerdialog

”Gør forbrugerdialog til en del af virksomhedens DNA”

Dine kunder spejler sig i din virksomhed og dine produkter – de vil se sig selv og genkende egne værdier i smagen, autenticitet, sundhed, design, bæredygtighed, pris, mv. Derfor er det en fordel, at du som virksomhed involverer dig i dine kunder.

I fødevarevirksomheder som oplever succes, er forbrugerdialog ikke et ”quick fix” eller ”big data” – men en integreret del af virksomhedens DNA. FoodNexus inviterer dig til at blive klogere på, hvordan du tager kunden med i din fødevarevirksomhed. Du får konkrete ideer og redskaber fra førende virksomheder, der involverer sig og går i dialog med kunderne om udviklingen af fødevarer og forretningsmodeller.  

Tid: Tirsdag den 22. november 2016

Sted: CapNova, Universitetsparken 7,  4000 Roskilde

Pris: Deltagelse er gratis

Tilmelding: Kirstine Haugaard Nielsen, FoodNexus  khd@food.ku.dk, senest 18. november 2016

Program – se det fulde program for seminaret her.

09.30
Registrering og morgenkaffe
10.00
 
Velkommen til FoodNexus og introduktion til dagens program
v/ Jenny Bergsten, FoodNexus & Lasse Solheim, Viventes
 
 
Velkommen til CapNova
v/ Rune Westergaard, CapNova
 
10.30
 
Forbrugeren som aktør i fødevaresektoren 
v/ Professor Klaus G. Grunert, MAPP Centret, Aarhus Universitet
 
11.00
Hansens er mere end den bedste flødeis
v/Anders Eibye, Hansens Flødeis
 
12.15
 
 
Innovationsfonden 
v/René Logie Damkjer, Program Manager
 
12.30
Frokost
 
13.30
COOP’s satsning på lokale fødevarer
v/Christian Christensen, Lokalvarechef COOP
14.30
 
Food Trust  – hvordan skabes det?
v/ Amanda Allvin, Skånes Livsmedelsakademi
 
15.15
Hvad kan vi lære af forbrugerdialogen i frisørsalonen?  
v/ Søren Pjedsted, Unplugged Juice
 
15.45
 
Opsamling – afrunding.
v/ Jenny Bergsten, FoodNexus & Henrik Sønksen, Viventes
 
16.00
Slut